Hellooooo !

Image result for tumblr back

Bismillahirahmanirahim\\ Alhamdulillah its already 2019 and im backkk to this blog after so looongg tinggalkan dia 😂 so why im back? ntah la, tiba tiba rasa nak ber blog semula, nak belajar meluah rasa atau berkongsi cerita melalui perkataan. Lagipun ada orang cakap aku suka pendam and pendam ni kan tak elok ðŸ˜› so this blog one of the way untuk tak simpan rasa atau pendam sendiri. Moga lepas ni aku rajin la buat post and tak tinggalkan blog ni macam sebelum ni haha

So, back to 2008, I still remember my very very first time ada blog masa i darjah 4. itu pun abah yang buatkan. Katanya blog ni macam diary lol lepastu dia cakap kalau hajar sedih ke, kena marah ke dgn abah nanti hajar cerita la dkt sini hahahaha rasa kelakar pulak sbb kalau aku buat macam dia suruh, sah sah la abah boleh baca "diary" tu. kantoi busuk la nanti 😂 tapi tu la, dah taktahu apa jadi dkt blog tu sbb sekali je buat post pastu taktahu dah nak bukak and buat post macam mana haha 

Then, bila dah besar sikit tetiba dah belajar buat blog sendiri sbb masa tu ada blog ni macam trend kot around 2011 tu. so again aku buat blog tapi kali ni buat sendiri. Lepastu belajar edit blog sendiri, cari tutorial bagai. Fuh seronok jugak la time tu, siap ada sampai 3 blog haha and this blog salah satunya, tapi tu la haha around 2013 tu dah kurang dengan blog ni. now? lagi la 😂 jadi aku touch up la sikit blog ni jadi simple and tak funky sgt mcm budak sekolah. tapi header tak rajin nk buat baru dah 😂✋ soo aku tinggal je la, as kenangan haha (padahal malas nk buat baru)

ok, done share history blog aku HAHAH idk nak share ape sebenarnya tapi still nak menulis something here. So, share je la sejarah hidup aku dgn blog haha sekadar cukup syarat bagi new post panjang sikit kan 😉 alright, bye there! goodnight🌙